خوش آمدید
(066)-42508004
کتابخانه
از ساعت 07:30 باز خواهد شد
خدمات کتابخانه
کتاب های مربوط به استان لرستان در قفسهی جداگانه در کنار مخزن اصلی کتاب ها قرار دارد.
کتاب ها برای اعضا به صورت تلفنی و همچنین از طریق سایت سامان به مدت 14 روز دیگر قابل تمدید است.
از طریق سایت سامان و همچنین توسط کتابداران کتابخانه امکان رزرو کتاب ها وجود دارد.
بخش مرجع در کنار مخرن اصلی کتاب ها شامل دایره المعارف ها، فرهنگ ها، کتابشناسی ها، دانشنامه و .... جهت امانت در محیط کتابخانه قرار گرفته است.
امکان مطالعه نشریات جاری و روزنامه ها برای اعضا و یا برای مراجعان به کتابخانه
ویدیو کتابخانه
اعضاء
1,070
اعضاء جدید در ماه گذشته
34
اعضاء کودک
73
مجموع کتب
25,664
کتب جدید در ماه گذشته
5
کتب کودک
2,287
امانت سال گذشته
14,785
امانت ماه گذشته
1,218
امانت ماه گذشته اعضاء کودک
162
رویدادهای کتابخانه
در حال بارگیری . . .
تازه های کتاب
تازه های نشریه

ماهنامه سینمایی فیلم
- ناشر: تهران
- سال نشر: [1394؟] -
- موضوع: ; سینما -- نشریات ادواری

شبنم
- سردبیر: قدمیجویباری، هاجرخاتون؛
- ناشر: تهران: خانه کتاب، 1397
- موضوع: ; اسلام -- نشریات ادواری -- ادبیات کودکان و نوجوانان

عصر روشن
- ناشر: تهران: نشر گستر امروز
- موضوع: ; ادبیات -- نشریات ادواری
اخبار و اطلاعیه
سامانه «ارتباط با کتابدار»
با هدف توسعه خدمات غیرحضوری در کتابخانه های عمومی و بهبود و ارتقاء روند ارائه خدمات مرجع مجازی، سامانه ارتباط با کتابدار در تمامی پرتال کتابخانه های عمومی متصل به سامانه مدیریت فعال شده است. ایجاد و ... اطلاعات بیشتر
دسترسی به پایگاه های اطلاعاتی
پاسخ به سوالات متداول در خصوص دسترسی به پایگاه های اطلاعاتی سوال: آیا دسترسی به متن کامل مقالات جستجو شده وجود دارد؟ پاسخ: بلی سوال: آیا برای جستجو و دریافت مقاله و منابع نیازمند به ثبت ... اطلاعات بیشتر
راهنمای دسترسی به خدمات «طاقچه بی نهایت»
برای دسترسی به کتابخانه طاقچه بی نهایت لطفا مراحل زیر را انجام دهید: در ابتدای امر، از طریق این لینک (کلیک کنید) در شبکه مجازی کتابخوانان در پیام رسان بله ، عضو شوید. از طریق این شبکه اجتماعی ... اطلاعات بیشتر
سامانه نظرسنجی اعضا کتابخانه های عمومی
همکاران گرامی و ارجمند اعضاء و مراجعان کتابخانه عمومی، یکی از ارکان اساسی کتابخانه و محور همه خدمات، فعالیت ها، برنامه ها و منابع کتابخانه های عمومی هستند. بهره گیری از دیدگاه و نظرات مراجعان و اعضاء ... اطلاعات بیشتر